15 mars 2010

Weekend

Helgen har varit helt perfekt! I Lördags blev vi bjudna på amerikansk middag hos Amy som var sjukt god, himmla bra jobb där. Senare under kvällen gick jag, Amy och Linnea ut på Rex där hade vi det riktigt kul också. Vet inte vart tiden försvann men jag var typ aldrig ens uppe på övervåningen och dansgolvet, sjukt haha!

Linnea, jag, Amy

Igår gick jag och Toby en promenad ute i skolskenet, om detta soliga väder bara kan hålla i sig nu så tar det nog inte allt för länge innan våren är här och man får börja plocka fram sommarskorna :) På kvällen gick jag ännu en gång och såg Alice i Underlandet, fast denna gång i 3D tillsammans med Moa, Adrian och Anna :) Fantastisk film det där!

Jag har verkligen haft en kanon helg och det har jag världens bästa pojkvän och vänner att tacka, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar